تهران

تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات

تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات

تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات

تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات  یکی از اصلی ترین تغذیه های انسان در زندگی می باشند. در حال حاضر لبنیات به صورت مستقیم به دست مصرف کننده یعنی (عموم مردم) نمی رسد بلکه شیر دام ابتدا به دست کارخانه می رسد از دامداری یا همان مزرعه تا کارخانه لبنیات و تا زمان خوراک محصولات امکان دارد با هر نوع خطر سلامتی روبرو بشوند. بنا بر توضیحات بالا وظیفه هر آزمایشگاه لبنیات کنترل و نظارت طبق استاندارد های تعریف شده در هر مرحله باید آزمایشات صورت بگیرد تا مردم دچار بیماری و صدمات ناشی نشوند. این استاندارد های آزمایش باید طبق استاندارد بین الملل و داخلی باشد تا از هرگونه میکروب و آنتی بیوتیک و سایر آلاینده ها مردم در امان باشند. در آزمایشگاه شیر و لبنیات باید تمام وسایل پیش از استفاده و اتمام کار استریل شوند. در آزمایشگاه شیر و لبنیات از دستگاه های آزمایشگاهی شیرآلات و مواد شیمیایی برای انجام آزمایش ها استفاده می شوند.  
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
   
لوازم آزمایشگاه شیر و لبنیات
آون: که به جهت استریل کردن و خشک کردن در این آزمایشگاه ها استفاده می شود. سانتریفیوژ طرح ژربر: دستگاهی است که با چرخاندن مایع با سرعت زیاد با استفاده از نیروی گریز از مرکز اجزای مختلف مایع را بر اساس چگالی جدا میکند. انکوباتور:انکوباتور ازمایشگاهی دستگاهی جهت کشت و رشد دادن باکتری و   در اغلب ازمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد . اتوکلاو: جهت استریل کردن لوازم آزمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد phمتر: جهت تعیین PH استفاده می شود. کلنی کانتر :جهت شمارشکلنی ها از این دستگاه در آزمایشگاه ها استفاده میشود . تیتر دستگاه ها: نظیر اتوانالایزر شیر، هضم و تصفیه اتوماتیک ترازوی رطوبت سنج رفرکتومتر، کرایوسکوپ، کلنی کانتر، هود شیمیایی، یخچال آزمایشگاهی، ترازو یک هزارم ، کوره الکتریکی، آب مقظر گیر و برخی شیرآلات نظیر بشر و ارلن ، دسیکاتور و مزور ، پوار پیست ، سه پایه و توری شعله، بالن، قیف، بوتیرومتر و … استفاده می شود.  
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
   
برای فروش تجهیزات آزمایشگاه شیر لبنیات
شرکت ویژن آزما البرز با بهره گیری از مهندسین خبره دستگاه های ساخت ایران را تولید کرده که از نظر قیمت بسیار پایین تر از نمونه های وارداتی و نیز از نظر کیفیت تلاش کردند که بسیار به نمونه های وارداتی نزدیک باشند. شرکت تولید کننده تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات (تجهزات ازمایشگاهی صنایع غذایی)با تولید برخی از دستگاه این آزمایشگاه و دریافت ISO های متغیر و همچنین گواهی CE  معتبر محصولات با کیفیت را تولید کرده است.    
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
   
خرید تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
برای اطلاع از قیمت وخرید لوازم آزمایشگاه شیر و لبنیات از تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات شرکت ویژن آزما البرز  در تهران می توانید با کارشناسان این شرکت تماس گرفته سپس اقدام به خرید جنس با کیفیت کنید. شرکت ویژن آزما البرز تولید کننده لوازم آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی می باشد که دستگاه های این شرکت دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات می باشد.  
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات
قیمت تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات برای فروش تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات  می توانید با کارشناسان تماس گرفته و به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و نیز برای طلاع از قیمت تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات  به سایت ما مراجعه کنید. . شرکت ویژن آزما تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات به شما این اطمینان را می دهد که با کمترین و بالاترین کیفیت خرید خود را  با اطمینان از تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه شیر و لبنیات انجام دهید و از پشتیبانی این شرکت برخوردار بشوید.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *