تهران

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب

تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب  با توجه به حساس بودن بدن نسبت به انگل و باکتری ها آب آشامیدنی باید عاری از مواد آلی باشند. آب مورد استفاده برای بیمارستان ها و منازل و آب های خوراکی در کل باید برای تاییدیه مصرف عموم مردم به آزمایشگاه بروند و طبق استاندارد های تعریف شده مورد آزمایشاتی قرار بگیرند و مورد تحلیل قرار بگیرند و پس از تاییدیه لازم که طبق استاندارد های جهانی us-EPA  و ASTM محاسبه شوند. تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب باعث می شود تا در آزمایشگاه به صورت آسان تری پارامتر های مختلف آب را مورد بررسی قرار دهند.
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
 
لوازم آزمایشگاه آب و فاضلاب
این لوازم به چند دسته تقسیم می شوند: 1-برای آزمایش های میکروبی 2-آزمایش های شیمی 3-آزمایشگاه بیولوژیکی و در برخی آزمایش های کلر  
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
 
دستگاه های آزمایشگاه آب و فاضلاب:
phمتر آب: از دستگاه PH متر برای اندازه گیری PH آب استفاده می شود. دماسنج آب: ترمومتر آب برای اندازه گیری دما بین 10 تا 50 درجه استفاده می شود. در برخی موارد از دمای 10 تا 26 را نیز هم اندازه گیری می کند. BOD متر: برای تشخیص میزان اکسیژن در داخل آب از این دستگاه استفاده می شود. آون فن دار: برای استریل کردن و خشک کردن برخی از موارد استفاده می شود. انکوباتور یخچالدار برای استفاده در دمای 3 درجه بالای محیط تا 90 درجه انکوباتور که جهت کشت و نگه داری باکتری استفاده می شود. انکوباتور :انکوباتور دیجیتال دستگاهی است که دارای محفظه میباشد جنس محفظه بنا به درخواست مشتری ساخته میشود که مورد اول انکوباتور محفظه استیل و مورد دوم انکوباتور محفظه الومینیوم میباشد که با استفاده از المنت در دیواره های داخل در  پشت محفظه داخلی نصب میشود که حرارت قابل کنترل را ایجاد میکند که دمای اینکوباتور از سه درجه بالای محیط تا 90 درجه میباشد انکوباتور ازمایشگاهی دستگاهی جهت کشت و رشد دادن باکتری و   در اغلب ازمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه با ایجاد شرایط محیطی مناسب اعم از دما رطوبت و فشار باعث رشد انواع باکتری میشود انکوباتور CO2 – فیلم فتومتر – دستگاه جذب اتمی – دستگاه GC کروماتوف گراف – کدورت سنج رو میزی – فتومتر COD – لیتر اتوماتیک هضم و تقطیر – آب مقطر گیری یکبار تقطیر و دو بار تقطیر هود شیمیایی: برای جلوگیری از پخش بخارات شیمیایی در آزمایشگاه و آسیب به تکنسین آزمایشگاه توسط این دستگاه آزمایشات داخل آن صورت گرفته و بخار ها را توسط فن سانتریفیوژی به بیرون منتقل می کند. هود لامینار: هوا توسط فیلتر در حال سیرکوله شدن می باشد فیلتر هپا تصفیه و بعد خارج می شود.

ترازو آزمایشگاهی: با دقت های 0.1 ، 0.01 ،0.001 ، 0.0001و 0.00001 در حجم های مختلف برای اندازه گیری وزن های مختلف موجود می باشد.

فریزر آزمایشگاهی – شیشه آلات آزمایشگاهی نظیر: بشر، ارلن ، بالن،بالن ژوژه،مزور،بورت ساده شیر شیشه ای،شیشه ساعت و …-مواد شیمیایی(آب اکسیژنه،آب کروماتوگرافی، دوتریوم اکساید،آگاروز،آگار،آلفا نفتول،آلفا نفتیل امینو…)-محیط کشت های آزمایشگاهی  
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
 
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب
   

شرکت ویژن آزما البرز تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاهی ودستگاه های آزمایشگاهی می باشد تمامی دستگاه ها دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات می باشد.

برای فروش تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب می توانید با کارشناسان تماس گرفته و به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند و نیز برای خرید تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب شما باید بهترین کیفیت را انتخاب کنید. شرکت ویژن آزما تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب به شما این اطمینان را می دهد که با کمترین قیمت تجهیزات آزمایشگاه آب و فاضلاب و بالاترین کیفیت اطمینان شما را برای خرید این محصولات جذب می کند. شما می توانید برای خرید لوازم آزمایشگاهی آب و فاضلاب به شرکت تشریف بیارید تا از نمایشگاه آزمایشگاهی آب و فاضلاب دیدن فرمایید.  
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *