تهران

آسیاب گلوله ای

آسیاب گلوله ای

آسیاب گلوله ای

آسیاب گلوله ای دستگاهی است آزمایشگاهی که جهت انجام اینکه میخواهند پودرهای نرم و یا ایکه پودرهایی را بخواهند به صورت یک شکل ثبل از آنالیز مواد به صورت یکنواخت دربیاورند استفاده میشود . آسیاب گلوله ای در چند شکل  مختلف ساخته میشود که داخل آن گلوله وجود دارد ، به وسیله این گلوله ها که از جنس آلومینا و یا استیل هست این فرآیند انجام میشود ، همچنین جنس جار ها بنا به مواد که میخواهد پودر شود تغییر پیدا میکند جار ممکن است سرامیکی و یا استیل باشد.
آسیاب گلوله ای
آسیاب گلوله ای
اجزای آسیاب گلوله ای
اجزای آسیاب گلوله ای،دستگاهی به شکل مستطیل که بروی آن استوانه به اسم جارمیل قرار میگیرد که در داخل جارمیل گلوله وجود دارد و بر اثر چرخش این دستگاه گلوله ها به هم برخورد میکنند که از یک صفحه چدن و یک موتور ،یاتاقان 2 عدد و شفت اجزای تشکیل دهنده آن میباشد .
آسیاب گلوله ای
آسیاب گلوله ای
انواع آسیاب گلوله ای
انواعآسیاب گلوله ای دو شکل میباشد یکی که دستاه در آن ثابت 90 دور و دیگری دور آن متغییر میباشد .در نوع اول که دور آن ثابت میباشد جار استیل و یا سرامیکی را بر روی دستگاه قرارداده و دستگاه روشن میکنید ، در نوع دوم که جارمیل کاری که سری قبل انجام داده و نیز میتوانید بعد از آن دور دستگاه را تنظیم نمایید که هزینه خرید این دستگاه بیشتر میباشد. دستگاه قیمت بالاتری دارد و نسبت به دستگاه دور ثابت دارد .
آسیاب گلوله ای
آسیاب گلوله ای
 آسیاب گلوله ای ایرانی
شرکت ویژن آزما البرز تولیدکننده دستگاه آزمایشگاهی سازنده دستگاه آسیاب گلوله ای ایرانی (بالمیل آزمایشگاهی ) به صورت کامل میباشد  که این دستگاه را با 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز عرضه میکنند موتور این دستگاه وارداتی بوده و دستگاه توسط مهندسان خبره این شرکت طراحی و عرضه شده است.
تولیدکننده آسیاب گلوله ای
تولیدکننده آسیاب گلوله ای شرکت ویژن آزما البرز که این دستگاه متشکل از موتور و جار و صفحه مستطیل شکل  میباشد این دستگاه در صنایع مختلف مواد شیمیایی ، سرامیک و …. با جارهای  استیل و سرامیکی که در داخل آن گلوله های که برای هرجار متفاوت است قرار دارد این گلوله ها از جنس ایتل و یا سرامیکی میباشد، قابل تولید و عرضه میباشد
خرید آسیاب گلوله ای
خرید آسیاب گلوله ای که در کارخانه های فلزات ، معدن ، با فلزات ارزشمند، ضایعات الکترونیکی که کاربرد بسیار دارد را میتوانید از شرکت ویژن آزما البرز تهیه فرمایید برای استعلام خرید آسیاب گلوله ای میتوانید با کارشناسان شرکت تماس گرفته و استعلام خود را دریافت نمایید .
قیمت آسیاب گلوله ای
برای قیمت آسیاب گلوله ای یا همان بالمیل آزمایشگاهی میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا برای شما عکس و ویدیو و مشخصات فنی دستگاه که شامل اطلاعات کامل ساخت این دستگاه میباشد را ارسال کنند، سپس استعلام قیمت آسیاب گلوله ای را از کارشناسان ما دریافت نمایید.
فروش آسیاب گلوله ای
فروش آسیاب گلوله ای یا همان بالمیل آزمایشگاهی  به همراه جارمیل که این دستگاه بدین گونه است به واسطه چرخش جار برروی دستگاه و برخورد گلوله ها با یکدیگر عملیات پودر کردن اتفاق میافتد  شما میتوانید برا ثبت سفارش  با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات کامل دستگاه را دریافت نموده ، تا خریدی مطمئن داشته باشید .این دستگاه با دوسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه میگردد.
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی در بخش آزمایشگاه جهت نمونه برداری برای تولید پودرهای مختلف به کار میرود این جار  که در 2 نوع استیل و سرامیکی وجود دارد به شکل مخروطی یا استوانه ای شکل  که بر روی دستگاه قرار  میگردد و سپس به وسیله چرخیدن و برخورد  گلوله ها  به یکدیگر درون محفظه باعث آسیاب شدن مواد مورد نظر شما میشود.
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
خرید آسیاب گلوله آزمایشگاهی
در خرید آسیاب گوله ای آزمایشگاهی دقت داشته باشین که موادی که میخواهید استفاده کنید با این گلوله ها که از جنس آلومینا و یا فولاد هستند واکنش میدهند یا خیر ؛پس خریدار جهت اینکه در هنگام خرید اشتباهی صورت نگیرد میتوانید از کارشناسان ما سوالات خود را بپرسید و استعلام قیمت آسیاب گلوله آزمایشگاهی را از آنها بگیرید.
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
فروش آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
در هنگام فروش آسیاب گلوله ای شرکت ویژن آزما البرز که تولیدکننده آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی میباشد میتواند شما را به نحو احسنت هنگام خرید راهنمایی کنند تا شما بهترین انتخاب در هنگام خرید این دستگاه و نیز با مقایسه قرار دادن نمونه های خارجی این دستگاه را مقایسه کنید .
قیمت آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
قیمت آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی بسیار قیمت ارزان تر نسبت به سایر دستگاه های آزمایشگاهی موجود در بازار را دارد زیرا شرکت تولید کننده دستگاه میباشد به همین علت با خیال آسوده و نیز خدمات پس از فروش فوق العاده این شرکت به مابقی شرکت ها میتوانید استعلام قیمت این دستگاه را از کارشناسان بخش بازرگانی شرکت گرفته .
تولیدکننده آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
شرکت ویژن آزما البرز تولید کننده دستگاه های ازمایشگاهی ، تولید کننده آسیاب گلوله ای آژمایشگاهی نیز میباشد که این دستگاه قادر به پودر کردن مواد قبل آنالیز به واسطه جار و گلوله های درون جارا را دارا است به دلیل تولید کننده بودن این دستگاه شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشد .
آسیاب جارمیل
آسیاب جارمیل دستگاهی برای آسیاب کردن با سرعت  90 rpm ثابت  مواد که در داخل جارهای استوانه ای شکل را به چرخش در مآورد و به کمک سایش گلوله ها به یکدیگر آساب مواد انجام میشود دستگاه آسیاب جارمیل برای مقدارهای آزمایشگاهی مواد اولیه به کار میرود.
فروش آسیاب جارمیل
فروش آسیاب جارمیل که برای آماده کردن و تهیه کردن نمونه قبل از آزمایش استفاده میشود را میتوانید از کارشناسان ما قیمت آسیاب جارمیل را برای خرید آسیاب جارمیل استعلام مینمایید.
آسیاب بالمیل
آسیاب بالمیل که شکل آن مخروطی یا همان استوانه شکل است که ورودی و خروجی آن به صورت دستی میباشد که در آن به واسطه گلوله ها که به یکدیگر برخورد دارند  عملیات خرد شدن و آسیاب شدن مواد داخل آن  صورت میگیرد.
فروش آسیاب بالمیل
فروش آسیاب بالمیل که براب نرم کردن و پودر کردن و خردکردن مواد نمونه آژمایشگاهی که قبل از آنالیز مواد این ها خرد میشوند شما میتوانید برای ثبت سفارش با همکاران ما در واحد فروش تماس گرفته و قیمت آسیاب بالمیل آزمایشگاهی را استعلام نمایید .
آسیاب بالمیل آزمایشگاهی
دستگاه آسیاب بالمیل آزمایشگاهی دستگاهی است که قبل از آنالیز کردن مواد از این دستگاه جهت پودر کردن و خرد کردن به واسطه جارمیل که برری دستگاه قرار دارد و هم چنین چرخشی که دارد انجام میشود سپس پس از خرد شدن این مواد قابل آنالیز میباشد.
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
آسیاب گلوله ای آزمایشگاهی
  نمونه های تولیدی خارجی تولید شده دستگاه بالمیل را از طریق RETSCH – Laboratory Mills, Crushers and Sieve Shakers مشاهده فرمایید   شرکت ویژن آزما البرز تولیدکننده تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی می باشد تمامی دستگاه ها دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات می باشد.              
مقالات مرتبط
۲ نظر
roohallah

قیمت اسیاب بالمیل رو میخواستم.ممنون

مدیر سایت

سلام وقتتون بخیر،لطفا تماس بگیرید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *